Iššūkiai

  • Švietimo sistemos rinka – dinamiška, tad svarbu, kad diversifikuotas turinys pasiektų ir atkreiptų dėmesį tikslingo auditorijos segmento. 
  • Svarbu atliepti ir kurti ilgalaikį atpažįstamumą, kuris sietųsi ne tik su turiniu, bet ir vertybiniu prekių ženklo pamatu (orientacija į inovacijas, augimą, technologijas).

Sprendimai

  • Vizualinę kūrybą grindžiame autentiškumu – tikri mokytojai, tikros emocijos, tikros situacijos.
  • Dizaino plotmėje siekiame aiškumo, kad kiekvienas vizualas greitai perteiktų esmę, būtų įtraukiantis ir artimas bendruomenės realybei.
  • Naudojome personažus (pvz., „Šviesos“ žmogeliukas), leidinių animacijas ir interaktyvius elementus, kurie prisidėjo prie atpažįstamumo bei stiprino emocinį ryšį su auditorija.
  • Vizualinėje komunikacijoje laikomės nuoseklumo ir kryptingumo, stiprindami prekių ženklo identitetą.

Rezultatai

  • Vizualinė komunikacija tapo nuosekli ir lengvai identifikuojama.
  • Komanda pozityviai vertina dizaino sprendimus.
  • Bendradarbiavimas pagrįstas atvira komunikacija leido kurti sprendimus, kurie atitinka tiek prekės ženklo identitetą, tiek auditorijos lūkesčius.

Vertiname agentūros darbą su mūsų vizualiniu stiliumi – matome nuoseklų prekės ženklo identiteto atspindėjimą ir kūrybiškus sprendimus. Ypač džiugina animacijos, kurios suteikia mūsų komunikacijai daugiau dinamiškumo ir padeda įtraukti auditoriją. Taip pat teigiamai vertiname aiškų vizualinių elementų išpildymą, kuris išlaiko „Šviesos“ prekės ženklo atpažįstamumą.