Regos Centras vizualizacija 2

Iššūkiai

Svarbiausias tikslas pradėjus dirbti su Regos Centro buvo pristatyti prekės ženklą rinkai ir didinti jo žinomumą, bei patikimumą. Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo tenka susidurti dirbant su medicinos srities klientais – Meta kanalo reklamos ribojimai medicininių paslaugų tiekėjams. Klinikoje naudojamas gydymo metodas SmartSurfAce® 2.0 – mažiau pažįstamas rinkoje, jam yra pigesnių alternatyvų, todėl jį taip pat reikėjo pristatyti auditorijai ir supažindinti ją su metodo privalumais.

Sprendimai

Komunikacijoje:

  • Vykdome reguliarią komunikaciją soc. tinkluose, skirtą edukuoti auditoriją ir pristatyti regos korekcijos SmartSurfAce® 2.0 gydymo metodu privalumus.
  • Į komunikaciją įtraukiame ir gydytojus, taip parodydami jų profesionalumą, atskleidžiame gydytojų patirtis bei žinias.

Reklamoje: 

  • Keliamiems tikslams pasiekti įgalinome Meta ir Google reklamos kanalus.
  • Išsigryninome tikslinės auditorijos segmentus ir prekės ženklo unikalius pardavimo aspektus (USPs).
  • Ilgalaikis bendradarbiavimus su klientu leidžia vystyti pasirinktą reklamos strategiją bei siekti keliamų tikslų. 

Rezultatai