Iššūkiai

Didžiausias iššūkis – konkurencinė, satūruota Vilniaus odontologijos rinka, kurioje daugybė klinikų siūlo panašaus pobūdžio paslaugas. Tokiu kontekstu svarbiausia tapo aiškiai iškomunikuoti Medwell klinikos pranašumus – išskirtinį gydytojų profesionalumą, jų sukauptą įvairiapusę patirtį bei specializaciją estetinėje odontologijoje.

Sprendimai

Komunikacijoje:

  • Sukūrėme vientisą vizualinį identitetą, kuris yra estetiškas, profesionalus ir aiškus.
  • Dėmesį skiriame tiek patraukliam paslaugų pristatymui, tiek edukacijai apie burnos sveikatą.
  • Į dizaino sprendimus nuosekliai integravome gydytojus, realių odontologinių situacijų analizes.

 

Reklamoje:

  • Išgryninta Meta ir Google reklamos veiksmų strategija: kombinuotas žinomumo dininimo ir registracijų paslaugoms generavimo sprendimas.
  • Testuojant reklamos auditorijas, kampanijų tipus, vizualus – atrasti efektyviausius sprendimus.
  • Reklamos turinyje ištestuota, kokie pagrindiniai vertės ir pasiūlymo aspektai potencialiems klinikos pacientams yra aktualiausi.

Rezultatai

  • Dėl nuoseklios komunikacijos ir aiškios reklamos veiksmų strategijos – padidėjęs svetainės lankomumas ir paslaugų užklausų kiekis. 
  • Meta reklamos kanale pasiekėme virš 400 000 vartotojų per 2024 metus (250 % augimas lyginant su 2023 m.).
  • Tinkamas reklamos kampanijų parinkimas Google užtikrina šimtus sėkmingų registracijų.