CaloryCare – klinika, kuri specializuojasi ilgalaikio antsvorio ir nutukimo gydyme. Klinikoje dėmesys yra skiriamas ne tik atliekamoms procedūroms, bet ir ilgalaikiam pacientų rezultatų stebėjimui, vertinimui bei koregavimui.
CaloryCare
Reklama
Soc. tinklai
Iššūkiai
Antsvorio ir nutukimo gydymo rinka yra gan konkurencinga, todėl įvesti tuo metu mažiau žinomą prekės ženklą yra sunkiau. Be to, tai – gan jautri visuomenei tema, todėl į tai reikia atsižvelgti ir komunikacijoje, ir taikomuose reklamos sprendimuose. Atsižvelgiant į egzistuojančius ribojimus komunikacijos, reklamos kanaluose yra sunkiau pasiekti tikslinę auditoriją.
Sprendimai
Komunikacijoje:
- Vystome aktyvią ir nuoseklią komunikaciją pagrindiniuose socialinių medijų kanaluose – Facebook ir Instagram. Siekiant didesnės prekės ženklo sklaidos – įgyvendinami pranešimų spaudai ir televizijoje projektai.
Reklamoje:
- Aktyviai leidžiama reklama Meta ir Google kanaluose.
- Vykdomas reklamų testavimas – išbandomi skirtingi vizualai, reklamos žinutės, vykdomi A/B testai.
- Analizuojant reklamos kampanijų veikimą bei rezultatus išsigryninta reklamos veiksmų strategija.
Rezultatai
- Nuo 2020 metų užauginome soc. medijų paskyras – 3,2 tūkst. sekėjų Facebook ir 3,5 tūkst. – Instagram.
- Per 2023 metus, sugeneravome virš 6,5 tūkst. nuorodų paspaudimų ir apsilankymų CaloryCare internetinėje svetainėje.
- 2023 metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais teko sulėtinti reklamos tempus, kadangi klientas nebespėjo dorotis su užklausomis.
- Klinika tapo vienu iš didžiausių gydymo centrų pagal atliekamų operacijų skaičių.
- 2 kartus mažesnė registracijos kaina (CPA) nei išsikeltas tikslas.