CaloryCare vizualizacija 2

Iššūkiai

Antsvorio ir nutukimo gydymo rinka yra gan konkurencinga, todėl įvesti tuo metu mažiau žinomą prekės ženklą yra sunkiau. Be to, tai – gan jautri visuomenei tema, todėl į tai reikia atsižvelgti ir komunikacijoje, ir taikomuose reklamos sprendimuose. Atsižvelgiant į egzistuojančius ribojimus komunikacijos, reklamos kanaluose yra sunkiau pasiekti tikslinę auditoriją.

Sprendimai

Komunikacijoje: 

  • Vystome aktyvią ir nuoseklią komunikaciją pagrindiniuose socialinių medijų kanaluose – Facebook ir Instagram. Siekiant didesnės prekės ženklo sklaidos – įgyvendinami pranešimų spaudai ir televizijoje projektai.

Reklamoje: 

  • Aktyviai leidžiama reklama Meta ir Google kanaluose. 
  • Vykdomas reklamų testavimas – išbandomi skirtingi vizualai, reklamos žinutės, vykdomi A/B testai. 
  • Analizuojant reklamos kampanijų veikimą bei rezultatus išsigryninta reklamos veiksmų strategija.

Rezultatai

  • Nuo 2020 metų užauginome soc. medijų paskyras – 3,2 tūkst. sekėjų Facebook ir 3,5 tūkst. – Instagram.
  • Per 2023 metus, sugeneravome virš 6,5 tūkst. nuorodų paspaudimų ir apsilankymų CaloryCare internetinėje svetainėje.
  • 2023 metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais teko sulėtinti reklamos tempus, kadangi klientas nebespėjo dorotis su užklausomis.
  • Klinika tapo vienu iš didžiausių gydymo centrų pagal atliekamų operacijų skaičių. 
  • 2 kartus mažesnė registracijos kaina (CPA) nei išsikeltas tikslas.