Hi Mountains vizualzacija 2

Iššūkiai

Kelionių versle daug dinamikos, reikia greitai reaguoti į kelionių vietų likučių pokyčius. Su klientu bendradarbiaujame – sezoniniškai, darbus kasmet pradedame maždaug rugpjūtį ir dirbame iki tol, kol yra išparduodamos visos kelionės. Bendradarbiavimo tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą ir kiekvieno sezono laikotarpiu išparduoti kaip įmanoma daugiau kelionių paketų.

Sprendimai

Nuo darbo su prekės ženklu pradžios įgyvendinome įvairius sprendimus – atnaujinome jų internetinę svetainę, sezono metu vystome nuoseklią socialinių tinklų komunikaciją ir reklamą Google bei Meta kanaluose.

Socialiniuose tinkluose:

Pradėję dirbti prieš daugiau nei 4 metus, atlikome:

  • Išgryninome komunikacijos gaires, kurių tikslas – šilta ir draugiška komunikacija socialinėje erdvėje.
  • Pradėjome vystyti nuoseklią komunikaciją socialiniuose tinkluose Instagram bei Facebook, orientuotą į kelionių krypčių išskirtinumus ir patirtis slidinėjant su HiMountains komanda.

Internetiniame puslapyje:

  • Atnaujinome vizualinį stilių – pritaikėme naują šriftą, bei dinamiškesnes spalvas.
  • Pakeitėme kelionių pasiūlymų puslapį ir vidinius polapius – informaciją išdėstėme taip, kad vartotojui ją būtų patogiau pasiekti, įtraukėme mygtukus bei interaktyvų trasų žemėlapį. 

Reklamoje:

  • Sezono metu leidžiame pastovią reklamą Google ir Meta kanaluose.
  • Reklamų vizualus nuolat testuojame ir adaptuojame pagal kelionių kryptis ir gautus rezultatus. 

Rezultatai