Hi Mountains – slidinėjimo kelionių organizatorius. Prasidėjęs nuo meilės kalnams kaip hobis, jis išsivystė iki stipraus ir sėkmingo verslo. Kadangi keliones organizuoja patys kalnų mylėtojai, jų asmeninis supratimas apie klientų poreikius leidžia užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę.
Hi Mountains
Reklama
Soc. tinklai
Web
Iššūkiai
Kelionių versle daug dinamikos, reikia greitai reaguoti į kelionių vietų likučių pokyčius. Su klientu bendradarbiaujame – sezoniniškai, darbus kasmet pradedame maždaug rugpjūtį ir dirbame iki tol, kol yra išparduodamos visos kelionės. Bendradarbiavimo tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą ir kiekvieno sezono laikotarpiu išparduoti kaip įmanoma daugiau kelionių paketų.
Sprendimai
Nuo darbo su prekės ženklu pradžios įgyvendinome įvairius sprendimus – atnaujinome jų internetinę svetainę, sezono metu vystome nuoseklią socialinių tinklų komunikaciją ir reklamą Google bei Meta kanaluose.
Socialiniuose tinkluose:
Pradėję dirbti prieš daugiau nei 4 metus, atlikome:
- Išgryninome komunikacijos gaires, kurių tikslas – šilta ir draugiška komunikacija socialinėje erdvėje.
- Pradėjome vystyti nuoseklią komunikaciją socialiniuose tinkluose Instagram bei Facebook, orientuotą į kelionių krypčių išskirtinumus ir patirtis slidinėjant su HiMountains komanda.
Internetiniame puslapyje:
- Atnaujinome vizualinį stilių – pritaikėme naują šriftą, bei dinamiškesnes spalvas.
- Pakeitėme kelionių pasiūlymų puslapį ir vidinius polapius – informaciją išdėstėme taip, kad vartotojui ją būtų patogiau pasiekti, įtraukėme mygtukus bei interaktyvų trasų žemėlapį.
Reklamoje:
- Sezono metu leidžiame pastovią reklamą Google ir Meta kanaluose.
- Reklamų vizualus nuolat testuojame ir adaptuojame pagal kelionių kryptis ir gautus rezultatus.