Apollo Kinas vizualizacija 2

Iššūkiai

Lietuvos kino teatrų rinkoje jau yra keli rimti vietiniai žaidėjai, todėl naujai atėjusiam ir tarptautiniam prekės ženklui įsitvirtinti yra sunku. Ši rinka – labai dinamiška, todėl svarbu greitai į reaguoti į jos pokyčius, ieškoti sprendimų, kurie Apollo Kiną išskirtų, atkreiptų dėmesį ir atitinkamai – generuotų keliamus rezultatus. 

Sprendimai

Reklamoje:

  • Išlaikydami tokį patį biudžetą, jį tikslingai susiplanavome, siekdami geresnių generuojamų rezultatų ir bendro atsiperkamumo be didesnių išlaidų.
  • Testavome skirtingas reklamų kampanijas, tekstus ir vizualus, kad pasiektume tikslinį vartotoją.
  • Reguliariai vykdėme akcijų ir specialių pasiūlymų reklamos kampanijas, orientuotas į pardavimų skatinimą. 

Komunikacijoje: 

  • Paruošėme komunikacijos gaires, kurios fokusuojasi į Apollo Kino išskirtinumus ir yra skirtos prekės ženklo žinomumui didinti.
  • Vykdėme nuoseklią bei aiškią komunikaciją socialiniuose tinkluose Facebook ir Instagram.  

Kūryboje: 

  • Siekdami susieti meilės ir kino tematikas, sugalvojome reklamos konceptą – „suartinantis pasimatymas kine”.
  • Paruošėme vizualus, kuriuose buvo rodomos ne tik tradicinė, bet ir tos pačios lyties bei vyresnio amžiaus poros.
  • Reklaminius vizualus paleidome ne tik socialinėje erdvėje, bet ir kitose medijose – žurnale „Žmonės”, kino teatruose ir fiziniuose reklamos stenduose Vilniaus bei Panevėžio miestuose.

Rezultatai

  • Sekėjų skaičius Facebook paskyroje paaugo beveik 14 %.
  • Instagram paskyra išaugo 39 % daugiau sekėjų.
  • Virš 12 000 nuorodos paspaudimų Instagram.
  • Įrašai socialinėje erdvėje susilaukė nemažai teigiamų reakcijų. Tarp sureagavusių ir besidžiaugiančių tokia reklamos kampanija – seimo narys ir Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Tomas Vytautas Raskevičius bei LGL – Nacionalinė LGBT teisių organizacija.

„Vertiname Paperplanes agentūrą už jų lankstumą, operatyvumą ir gebėjimą prisitaikyti prie itin greitai besikeičiančių poreikių. Kino teatrų veikla nėra taip lengvai perprantama, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, tad ypatingai džiaugiamės agentūros pastangomis pažinti mus kaip klientą bei visa kino rinką. Mūsų komunikacija tapo gerokai nuoseklesnė ir vientisesnė.“