evet.lt vizualizacijos

Iššūkiai

Gyvūnų prekybos sektorius yra labai tankus, rinkoje yra aktyvių ir stiprių konkurentų. Nors Evet.lt tiekia išskirtinius ir kokybiškus produktus bei konkuruoja kainomis, reikalinga tikslinga strategija ir reklamų optimizavimas. Tikslas – pasiekti teigiamą investicijų grąžą ir padidinti el. pardavimus, reikia tikslingai paskirstyti biudžetą ir optimizuoti reklamas.

Sprendimai

Klientui pasiūlėme Google reklamos sprendimus, kurių pagrindinis tikslas – į svetainę pritraukti tikslinius konvertuojančius vartotojus.

Atsižvelgę į situaciją, konkurencinę aplinką bei kliento tikslus, atlikome:

  • Paskirstėme reklamos biudžetą taip, kad jis nebūtų švaistomas kampanijoms, negeneruojančioms norimų rezultatų.
  • Parinkome tinkamą kampanijos optimizaciją tam, kad algoritmas pasiektų didžiausią efektyvumą už turimą reklamos biudžetą.

Rezultatai

  • Pasiekėme 2 kartus didesnes reklamos sugeneruotas pajamas.
  • 2,7 karto išaugo reklamos investicijų grąža (ROAS).
  • CR (konversijos dažnis) pakilo 5 kartus – nuo 1,18 % iki 6,12 %.

„Su Jumis dirbdami, jaučiamės komfortiškai ir saugiai. Esame patenkinti rezultatais ir darbų eiga. Komunikacija su Jūsų kolegomis leidžia suprasti, kad darbai vyksta ir tuomet, kai aktyviai nebendraujame.“