Sariai vandens parkas – vienas didžiausių atvirų vandens batutų parkų Lietuvoje, įsikūręs Sarių ežero pakrantėje, Švenčionių rajone. Tai visiškai naujas prekės ženklas vasaros pramogų rinkoje, kurį nuo pirmosios dienos lydėjome į startą – nuo svetainės kūrimo iki reklamos strategijos ir nuoseklios sezono komunikacijos.
Sariai vandens parkas
Kūryba
Reklama
Soc. tinklai
Web

Iššūkiai
- Naujas prekės ženklas rinkoje – reikėjo ne tik reklamuoti paslaugą, bet ir supažindinti auditoriją su nauju vardu. Todėl buvo svarbu efektyviai investuoti į vizualinę komunikaciją ir greitai kurti žinomumą.
- Trumpas pasiruošimo laikotarpis – balandžio–gegužės mėnesiais vienu metu reikėjo kurti svetainę, planuoti komunikaciją ir startuoti su reklamos kampanijomis.
- Atidarymo renginio sėkmės užtikrinimas – reikėjo ne tik sukurti žinomumą, bet ir realiai paskatinti auditoriją atvykti į renginį.
- Sezoninė paslauga – vandens parkas yra vasariška pramoga, todėl komunikaciją reikėjo sutelkti į ribotą laiką (gegužė–rugsėjis), maksimaliai išnaudojant sezono galimybes.
Sprendimai
Komunikacijoje:
- Išgryninome komunikacijos linijas, toną ir vizualinį identitetą, kad prekės ženklas būtų lengvai atpažįstamas.
- Siekėme maksimaliai naudoti organišką turinį, stiprinant autentiškumą ir vartotojo įtraukumą.
- Pasirinkome įrašų reklamos strategiją, optimizuotą skirtingiems kanalams, kad pasiektume reikiamą auditoriją.
Reklamoje:
- Parengėme efektyvią parko atidarymo šventės reklamos strategiją.
- Testavome auditorijas, kampanijų reklaminius vizualus ir žinutes, kad rastume efektyviausius sprendimus.
- Išgryninome Meta, TikTok ir Google reklamos veiksmų strategiją, orientuotą į skirtingus auditorijos segmentus.
Rezultatai
- Sėkmingas prekės ženklo startas – Sariai vandens parkas tapo matomu nauju vardu vasaros pramogų rinkoje per itin trumpą laikotarpį.
- Didelis pasiekiamumas socialiniuose tinkluose – tinkamai optimizuotos reklamos kampanijos ir nuomonės formuotojų įtraukimas padėjo pasiekti tikslinę auditoriją bei stiprinti žinomumą.
- Renginio lankytojų srautas – atidarymo renginys sulaukė didesnio nei tikėtąsi lankytojų skaičiaus.
- Optimizuota reklamos strategija – testavimai leido identifikuoti efektyviausias auditorijas ir kampanijų vizualus, kurie vėliau gali būti panaudoti kitose sezono kampanijose.
- Srautų generavimas – reklamos kampanijos padėjo nukreipti potencialius lankytojus į svetainę ir užtikrino maksimalų fizinį atvykimą sezono metu.
„Vertiname jūsų agentūrą už aiškią darbų struktūrą, efektyvią komunikaciją, teisingai parinktus reklamos kanalus ir tinkamai išryškintus naujo Sariai vandens parko privalumus. Dirbant kartu sugebėjome pasiekti tikslinę auditoriją ir pritraukti lankytojus net į mažame miestelyje vykusį atidarymo renginį, kuris sulaukė 800 lankytojų iš visos Lietuvos. Mums ypač svarbi buvo efektyvi komunikacija valdant projektą, aiškūs reklamos tikslai bei jūsų patirtis pristatant naujus prekės ženklus rinkoje.“



