Jau daugiau nei dešimtmetį „Baros“ siūlo platų medicinos produktų pasirinkimą geresniam gyvenimui. Įmonė platina tik aukščiausius tarptautinius standartus atitinkančias medicinos priemones ir gaminius. Siekiant, kad galutinis naudotojas gautų tik kokybiškiausius sprendimus.
Baros

Iššūkiai
Nors „Baros“ sparčiai auga ir stiprina savo pozicijas rinkoje, esamas vizualinis identitetas neatitiko šiuolaikinių įmonės vertybių ir vizijos:
- Esamas įvaizdis neatspindėjo dabartinės „Baros“ pozicijos rinkoje ir jos profesionalumo.
- Įmonė siekė modernesnio, įsimintinesnio prekės ženklo vizualinio išpildymo.
- Logotipas buvo sudėtingai panaudojamas dėl grafinio išpildymo sprendimų, neatitinkantis šiuolaikinių dizaino tendencijų.
- Trūko vientisumo vizualinėje komunikacijoje.
Sprendimai
Norėdami padėti „Baros“ įgyvendinti tikslus, ėmėmės visapusiškų vizualinio identiteto atnaujinimo darbų:
- Atnaujinome logotipą – solidesnį, aiškesnį ir lengvai atpažįstamą. Dizainas perteikia patikimumą, profesionalumą ir šiuolaikiškumą.
- Sukūrėme vientisą vizualinį identitetą – apibrėžėme spalvų paletę, tipografiją, o tai padeda nuosekliai komunikuoti apie prekės ženklą įvairiuose kanaluose.
- Paruošėme vizualines priemones – nuo skaitmeninių iki spaudos šablonų, kurie leidžia efektyviai reprezentuoti įmonę tikslinei auditorijai.
- Sukūrėme naują internetinį puslapį – aiškų, modernų ir patogų naudotojui, atitinkantį įmonės veiklos pobūdį ir vertybes.
Rezultatai
Visų veiksmų struktūra sukūrė aiškų ir stiprų prekės ženklo įvaizdį, lengvai įsimenamą ir prisitaikantį prie kliento poreikių.
„Mūsų identiteto atnaujinimui Paperplanes pasirinkome dėl kelių priežasčių – didelės patirties medicinos sektoriuje ir gebėjimo į užduotis pažiūrėti įvairiais nesandartiniais rakursais. Žinojome, kad nebūsime nelengvas klientas, nes norėjome sukurti subtiliai išsiskiriantį įvaizdį rinkoje, kurioje vyrauja daug taisyklių ir standartų. Labai džiaugiamės rezultatu ir agentūros galimybėmis greitai prisitaikyti prie kintančių poreikių. Naujasis identitetas padėjo mums žengti į naują etapą turint žymiai daugiau pasitikėjimo, matomumo ir solidumo.“
